×

Кошничка

Вашата кошничка е празна.




Tre Valli

Тревали Кооперлат е многу динамична и модерна компанија за земјоделско-кооперативна соработка од втор степен, која за шеесет години од почетокот на активноста, успеа да изгради иновативен деловен модел, способен да реализира релевантен стратешки план, позиционирајќи се меѓу првите италијански производители на млечни производи.

Составена е од 11 членки, лоцирани во 7 региони, додека главната канцеларија е во провинцијата Анкона, каде што се наоѓа локацијата со најважен производствен капацитет и каде се изведува најголем дел од производството, со исклучок на сирења, моцарела, рикота и јогурт.

Млекото снабдено од здружените производители се преработува во 4 фабрики на компанијата, за да се понуди диверзификација на категориите на производи во: свежо млеко, висококвалитетно млеко, млеко со долг век на траење, млеко со долг век на траење UHT, крем, бешамел, путер, млади сирења и стари сирења.

Потрошувачите кои купуваат висококвалитетно, свежо млеко Тревали во Анкона, млеко Чињо во Абруцо, млеко Фреско Марке во Асколи Пичено и млеко Абит во Пијемонте, знаат дека производот е направен од локално млеко. Овој фактор е добро истакнат во секој производ што се пласира, без оглед на посебната поврзана марка. Истото се случува на сите опслужени национални пазари.

Горенаведеното ја истакнува филозофијата и стратегијата на Тревали Кооперлат. Не само на свежото млеко, туку и на DOP (Denominazione di origine protetta – Ознака за заштитено потекло), STG (Specialità tradizionali garantite – Гарантирани традиционални специјалитети) и типичните сирења и на сите оние производи што не се строго индустриски и ја црпат таа додадена вредност што ги карактеризира.

Овие политики не одговараат само на маркетинг логиката. Наместо тоа, тие претставуваат конкретни иницијативи насочени кон зајакнување на врската со територијата и вредноста на локалните производи.

Членовите на кооперативата Тревали Кооперлат се земјоделски претприемачи и подобрувањето на млекото на членовите е основно поглавје на Статутот на асоцијацијата. Но, за разлика од другите задруги, кои останаа засегнати на пазарот, Тревали Кооперлат дејствуваше со предвидливост во индустриската област, со цел да им понуди на пазарот нови производи кои, соодветно зајакнати со внимателен маркетинг, обезбедија брз развој на компанијата.